כללי
1.1. התקנון נכתב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד.
1.2. האתר משמש כחנות (להלן: "החנות") אלקטרונית לרכישת כלים חשמליים ומוצרים נלווים על ידי ציבור הגולשים. כל אדם שהוא תושב מדינת ישראל שמלאו לו 18 שנים ומעלה ביום ביצוע ההזמנה, רשאי לבצע הזמנה בחנות.
1.3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החברה, לכל דבר ועניין, לכן הינך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.
1.4. גלישה באתר ו/או רכישת מוצר מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות שימוש באתר.
1.5. החברה, מתוקף מעמדה כמנהלת האתר, רשאית למנוע ממך לרכוש מוצר בכל אחד מהמקרים הבאים: 1.5.1. אם מסרת במתכוון פרטים שגויים. 1.5.2. אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם. 1.5.3. אם הפרת את תנאי הסכם זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה. 1.5.4. אם נמנעת בעבר, שלא כדין, מלשלם עבור מוצרים שרכשת באתר החברה. 1.5.5. אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם, גנוב או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי. 1.5.6. במידה ולא קיים מלאי זמין למכירה אשר טרם עודכן בחנות.
1.6. הגבלת פרטיות - החברה מתחייבת שלא להעביר פרטים אישיים ופרטי אשראי של לקוח לצד ג'.
אודות המכירה והמוצרים
2.1. החברה מאפשרת לרכוש כלים חשמליים בדרך נוחה, מהירה ובמחירים אטרקטיביים, וניתנת אחריות מלאה על כל המוצרים בהתאם לתנאי האחריות המפורטים בהמשך.
2.2. ניתן לקבל פרטים אודות כל מוצר באתר או ליצור קשר עם החנות בטלפון או במייל.
2.3. כדי לבצע הזמנה של מוצר יש לבחור תחילה את המוצר המבוקש ולאחר מכן ללחוץ על "הוסף לסל". לאחר אימות הפרטים כמשתמש רשום יש להזין נתונים אישיים כגון: שם, כתובת, דואר אלקטרוני ומספר טלפון. כדי שההזמנה תתבצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה.
2.4. מבצעים, הטבות והנחות - הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות, הנחות וקופונים מסוגים שונים בהתאם לתנאיו של כל קופון כפי שיתפרסמו באתר או על גבי הקופון עצמו. בכפוף להוראות כל דין שעניינו במבצעים, הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, או לחדול מהשימוש בקופונים, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
ביטול רכישות
3.1. ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר באריזתו המקורית, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדואר אלקטרוני או בטלפון המפורסם באתר – ישירות אל החנות. לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.
3.2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ובנוסף לעמלת כרטיס האשראי.
3.3. סכום הזיכוי המקסימלי יהיה הסכום ששולם עבור המוצר. החברה לא תשלם בשום מקרה פיצוי בגין נזק עקיף בגין איחור, טעות במוצר, אובדן זמן וכו'. אם בחר הצרכן להחזיר את המוצר באמצעות שליח של החברה, הוא יחויב בעלות המשלוח.
3.4. אם סופק המוצר ללקוח, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים על הלקוח. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
3.5. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים: 3.5.1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. 3.5.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין. 3.5.3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין. 3.5.4. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
אישור הזמנה ותשלום
4.1. הזמנה באתר מהווה בקשה לרכישת המוצרים ואינה מהווה אישור סופי לעסקה.
4.2. לאחר השלמת התשלום באתר, התשלום ייחשב כפעולה זמנית בלבד ("שיריון מסגרת"), ולא כחיוב סופי.
4.3. אישור ההזמנה כפוף לבדיקה ולזמינות המלאי בפועל.
4.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את הלקוח במקרה של חוסר במלאי, בעיה טכנית, או כל סיבה אחרת המונעת את אישור ההזמנה.
4.5. החיוב הסופי יתבצע רק לאחר אישור ההזמנה על ידי החברה, ותישלח הודעה ללקוח בדבר אישור זה.
4.6. במקרה שבו לא ניתן יהיה לאשר את ההזמנה, יוחזר ללקוח מלוא הסכום מתפיסת המסגרת תוך 7 ימי עסקים.
אספקת והובלת המוצרים
5.1. שימו לב! באחריות הלקוח לבדוק התאמת המוצר ושלמותו להזמנתו לפני התקנתו. לא יתקבלו שום תלונות לגבי התאמת המוצר/הצבע/הגודל/החלוקה וכו' לאחר ההתקנה.
5.2. יש לבדוק שלמות המוצר בקבלתו ובמידה של בעיה להודיע לנו מיידית באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון.
5.3. החנות תדאג לספק את המוצר לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה תוך המועד הנקוב בדף המכירה אלא אם צוין אחרת, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיסי האשראי.
5.4. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים: 5.4.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע. 5.4.2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים. 5.4.3. כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
5.5. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח
6.1. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
6.2. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.
6.3. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח.
6.4. לקוח אשר לא ידרוש את המוצר שנשלח אליו בחבילה והמוצר יחזור לחנות, יחויב שוב בדמי המשלוח כדי שהחבילה תישלח שוב.
תנאי האחריות
7.1. האחריות מוענקת בזאת על ידי החברה לרוכש של המוצר בסניפי החברה, כפי שמופיעים באתר החברה.
7.2. החברה תהיה אחראית לתקן, בעצמה או באמצעות אחר מטעמה, כל ליקוי, פגם או קלקול שמתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות שמקורו בחומר הייצור או בהליך הייצור בלבד, בלא תמורה - והכל בהתאם ובכפוף להוראות הדין, לרבות תקנות הגנת הצרכן.
7.3. החברה תפעל לתיקון הקלקול בהקדם האפשרי ולא יאוחר מתום עשרה (10) ימים מהיום שבו נמסר המוצר לתחנת השירות או מתום שבועיים (14 ימים) מהיום שבו נמסר המוצר לנקודת המכירה, לפי העניין.
7.4. החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי בהתאם לסוג ואופי הקלקול, לתקן או להחליף את החלק המקולקל. בנסיבות בהן לא ניתן יהא לתקן את הקלקול או להחליף את החלק המקולקל, תספק החברה לרוכש מוצר חלופי שווה ערך למוצר שנרכש בהתאם להוראות הדין.
7.5. חריגים לאחריות: 7.5.1. מעשה או מחדל מכוון או רשלני של הרוכש או צד שלישי אחר. 7.5.2. שימוש במוצר שלא למטרה לשמה נועד. 7.5.3. המוצר פורק או תוקן או טופל באופן בלתי הולם או נעשה בו שינוי על ידי גורם שאינו מוסמך על ידי החברה. 7.5.4. מקרי שבר, שימוש לקוי או תחזוקה לקויה. 7.5.5. קלקול שנגרם כתוצאה מכוח עליון שהתרחש במועד מאוחר ממועד מסירת המוצר לרוכש.
7.6. תקופת האחריות: 12 חודשים מיום הרכישה למעט חריגים (כמו שצוין באתר המכירה).
7.7. תקופת האחריות על הסוללה בכל מכשיר חשמלי: חצי מתקופת האחריות הכללית.
7.8. אין אחריות על המטען ועל רכיבים מתכלים כגון רפידות בלם, צמיגים, פנימיות וכו'.
7.9. אחריות על מוצרים נלווים - לתקופת זמן של 3 חודשים.
הנחיות בטיחות מיוחדות לכלים חשמליים
8.1. יש לקרוא את הוראות ההפעלה של המוצר לפני השימוש במוצר.
8.2. הנחיות לטעינה בטוחה לסוללה/מטען: 8.2.1. יש להניח את המטען/סוללה/מכשיר על משטח שאינו דליק ובמרחק בטוח מחומרים דליקים. 8.2.2. יש לבצע את הטעינה במקום מאוורר. אסור לטעון בתוך דירת מגורים ללא השגחה. 8.2.3. סוללה ו/או מטען עם סימני קורוזיה, נזקי מים, שנחשפו לתנאי לחות נחשבים מסוכנים ופסולים לשימוש. 8.2.4. אסור לחשוף סוללות לדרגת חום העולה על 45 מעלות. 8.2.5. שימוש במטען שאינו מקורי עלול להסתיים בדליקה ואסון.
8.3. במקרה של סימנים חריגים במטען או בסוללה (ריח מוזר, קולות מוזרים, קצר, עשן וכדומה) - יש לנתק מיד את המטען ולפנות למרכז השירות.
כללים נוספים
9.1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
9.2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות.
9.3. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
9.4. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
9.5. כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.
9.6. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
9.7. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.
שירות לקוחות
10.1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם החנות במייל או בטלפון.